Proverite podatke i kontaktirajte nas za izmene!
Nakon što unesete sve podatke iz pasoša i potvrdite njihovu ispravnost, bilo kakve izmene unetih podataka biće moguće isključivo uz posebno odobrenje kompanije Wizz Air. Iz tog razloga je od izuzetne važnosti da pažljivo proverite sve informacije pre nego što ih potvrdite.
Ukoliko je promena podataka ipak neophodna, molimo vas da svoj zahtev za izmene pošaljete na sledeće kontakte:
Email adresa: wizz@playtravel.rs
ili
Viber/WhatsApp broj: +381 65 872 8350
Prilikom slanja zahteva, obavezno navedite sve relevantne informacije o vašoj rezervaciji, uključujući broj rezervacije, ime i prezime putnika, mail adresu i broj telefona iz naloga koji ste koristili za kupovinu avio karte, kao i kopiju pasoša. Ovi podaci su potrebni kako bi vaš zahtev bio obrađen što je moguće brže i efikasnije.
pasos
Isvseno cekiranje karte
pogresila godinu isteka pasosa
pasos istoce 2026 ja napisala 2021
da li je moguce promjeniti to
Hvala unaprijed
Naravno, molimo Vas da pratite uputsva koja su naznacena na stranici iznad kako bi smo sto pre izvrsili promenu.
Pogrešan podatak
Izvršeno čekiranje karte.
Pogrešno sam obeležila da pasoš nema rok isteka.
Da li je moguće to promeniti.
Unapred hvala!
Promenu je definitivno moguce izvrsiti, molimo Vas da pratite uputstva sa stranice za najbrzu izmenu podataka rezervacije.
Zamjena
Molim Vas otkazala sam rezervaciju muzevu ostalo jec150 e da li mogu da rezervisem na mene to jest njegovu suprugu samo je rezervacija bila na ime i prezime da li moze i kako
Hvala unaprijed
Change a letter in surname
Please can I change one letter in my husband surname?
Of course, please follow the instructions indicated on the page above so that we can make the change as soon as possible.
Pogrešan e-mail
Pozdrav.Da li predstavlja problem uneta pogrešna mail adresa.Drugarica je sa svog naloga kupila 4 karte i in line čekirala.Njen mail je ispravan,dobila je sve potvrde,ali moj je pogešila.Sada me zanima,da li bording karte stižu na njenu adresu,pošto je ona izvršila rezervaciju ili na mail svakog putnika posebno?
Branka, sve karte ce stici na istu mail adresu.