FAQ Kako mogu da promenim podatke nakon izvršenog čekiranja?

Proverite podatke i kontaktirajte nas za izmene!

 

Nakon što unesete sve podatke iz pasoša i potvrdite njihovu ispravnost, bilo kakve izmene unetih podataka biće moguće isključivo uz posebno odobrenje kompanije Wizz Air. Iz tog razloga je od izuzetne važnosti da pažljivo proverite sve informacije pre nego što ih potvrdite.

Ukoliko je promena podataka ipak neophodna, molimo vas da svoj zahtev za izmene pošaljete na sledeće kontakte:

Email adresa: wizz@playtravel.rs

ili

Viber/WhatsApp broj: +381 65 872 8350

Prilikom slanja zahteva, obavezno navedite sve relevantne informacije o vašoj rezervaciji, uključujući broj rezervacije, ime i prezime putnika, mail adresu i broj telefona iz naloga koji ste koristili za kupovinu avio karte, kao i kopiju pasoša. Ovi podaci su potrebni kako bi vaš zahtev bio obrađen što je moguće brže i efikasnije.

Pošalji Svoj Komentar

Vaš Komentar ili Pitanje

Komentari Putnika

9 Komentara
  1. pasos

    Hatka
     odgovori
    25/09/2019

    Isvseno cekiranje karte
    pogresila godinu isteka pasosa
    pasos istoce 2026 ja napisala 2021
    da li je moguce promjeniti to
    Hvala unaprijed

    •  odgovori
      25/09/2019

      Naravno, molimo Vas da pratite uputsva koja su naznacena na stranici iznad kako bi smo sto pre izvrsili promenu.

  2. Pogrešan podatak

    Katarina
     odgovori
    31/07/2022

    Izvršeno čekiranje karte.
    Pogrešno sam obeležila da pasoš nema rok isteka.
    Da li je moguće to promeniti.
    Unapred hvala!

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      31/07/2022

      Promenu je definitivno moguce izvrsiti, molimo Vas da pratite uputstva sa stranice za najbrzu izmenu podataka rezervacije.

  3. Zamjena

    Sonja Krivokapic
     odgovori
    28/08/2022

    Molim Vas otkazala sam rezervaciju muzevu ostalo jec150 e da li mogu da rezervisem na mene to jest njegovu suprugu samo je rezervacija bila na ime i prezime da li moze i kako
    Hvala unaprijed

  4. Change a letter in surname

    Jelena
     odgovori
    09/11/2022

    Please can I change one letter in my husband surname?

    • Play Travel - Ana
       odgovori
      09/11/2022

      Of course, please follow the instructions indicated on the page above so that we can make the change as soon as possible.

  5. Pogrešan e-mail

    Branka
     odgovori
    09/02/2023

    Pozdrav.Da li predstavlja problem uneta pogrešna mail adresa.Drugarica je sa svog naloga kupila 4 karte i in line čekirala.Njen mail je ispravan,dobila je sve potvrde,ali moj je pogešila.Sada me zanima,da li bording karte stižu na njenu adresu,pošto je ona izvršila rezervaciju ili na mail svakog putnika posebno?

    • Play Travel - Jovana
       odgovori
      09/02/2023

      Branka, sve karte ce stici na istu mail adresu.

Vaše ime
Vaš Email
Naslov komentara
Vaš komentar