FAQ Da li je moguće otkazati Wizz Air avio kartu?

Otkazivanje putovanja od strane putnika

Otkazivanje Vaše avio karte na letovima low cost kompaniej Wizz Air kada je preostalo više od 14 dana do leta je potrebno platiti penale u iznosu od 70 EUR po osobi. Ukoliko je ukupan iznos avio karte bio niži od 70 EUR, dalje akcije nisu potrebne samo nepojavljivanje na aerodromu podrazumeva i njeno otkazivanje.

Ukoliko je do Vašeg leta preostalo manje od 14 dana penali za njeno otkazivanje iznose 90 EUR. Ukoliko je ukupan iznos avio karte bio niži od 90 EUR, dalje akcije nisu potrebne samo nepojavljivanje na aerodromu podrazumeva i njeno otkazivanje.

Zahtev za otkazivanje avio karte možete podneti na našem sajtu, podnesi zahtev za refundaciju ovde, ili mailom na wizz@playtravel.rs

*Napomena: za razliku od tradicionalnih avio kompanija, ukoliko imate povratnu avio kartu i niste iskoristili odlazak, avio kartu u povratku možete neometano koristiti, bez dodatnih troškova.

Otkazivanje putovanja od strane avio kompanije

U slučaju otkazivanja leta u skladu sa Uredbom (EC) Br. 261/2004 (Uredba), kojom se definišu zajednička pravila o kompenzaciji i pomoći putnicima u slučaju uskraćivanja ukrcavanja i otkazivanja ili dugog kašnjenja letova, imate sledeća prava:

Ponovo na novu avio kartu za let koji obavlja Wizz Air ili neka druga avio-kompanija pod sličnim uslovima prevoza do vašeg krajnjeg odredišta što je pre moguće, a u zavisnosti od raspoloživosti mesta.

Potpunu refundaciju avio karte ukljući i njen povratak ukoliko postoji.

Osim finansijskog dela imate pravo na dva dva telefonska poziva potpuno besplatno.

U slučaju promene datuma na dan nakon planiranog polaska otkazanog leta, imate pravo na besplatan hotelski smeštaj kao i besplatan aerodromski transfer

Ukoliko sve dodatne troškove usled otkazanog leta platite sami obavezno sačuvajte sve priznanice-račune kao dokaz o uplati na osnovu kojih možete zahtevati refundaciju sredstava od avio kompanije.

Otkazivanje usled vanrednih okolnosti

Otkazivanje letova usled vremenskih nepogoda i/ili vanrednih okolnosti koje avio kompanija nije mogla da izbegne nije u obavezi da izvrši nadoknadu troškova.

Vanredne okolnosti mogu biti: kontrola vazdušnog saobraćaja, vremenske prilike, sindikalne mere, uzbuna zbog terorizma ili drugi bezbednosni razlozi, zatvaranje aerodroma ili piste, građanski nemiri, viša sila, razlozi koji utiču na bezbednost leta.

Pošalji Svoj Komentar

Vaš Komentar ili Pitanje

Komentari Putnika

57 Komentara
  1. Otkazivanje rezervacije

    Radoslav
     odgovori
    11/11/2018

    Greskom sam rezervisao povratnu kartu na relaciji Beograd – Hannover,a trebao sam suprotno Hannover – Beograd,sto sam posle i uradio,pa me zanima dali se moze otkazati prva rezervacija i dali imam pravo na povracaj novca.Hvala

    • Play Travel
       odgovori
      12/11/2018

      Radoslave, u nekim situacijama supervizor avio kompanije moze odobriti refundaciju u ovakvim situacijama, mozete nam poslati informacije o Vasoj rezervaciji na mail wizz@playtravel.rs kako bi smo podneli zahtev za refundaciju i pokusali da vratimo iznos za pogresnu avio kartu.

  2. Refundiranje novca usled otkazivanja

    Petar Babic
     odgovori
    10/03/2020

    Postvani,

    Povodom nastale situacije i velike epidemije korone virusa, da li je moguce dobiti novac nazad i otkazati let ili mozda pomeriti let za neki drugi period?
    Hvala

  3. Otkazivanje puta

    Mirjana Vicentic
     odgovori
    08/11/2019

    Postovani , kupila sam povratnu kartu za mene i dete Beograd -Memingen 27. Decembar a povratak je 6 .januar. Moram da odustanem id odlaska iz porodicnih razloga. Kako mogu da otkazem karte i postoji li šansa za povrat novca jer ima vise od mesec dana do leta.

  4. Odustajanje od leta

    Mirjana
     odgovori
    13/11/2019

    Kupila sam povratni kartu na relaciji Beograd-Baden/Baden za 05.12.-12.12.’19. Zbog poslovnih obaveza sam sprecena da odem na taj put. Da li mogu da otkazem putovanje,kome da se obratim i da li ce mi novac biti vracen?

  5. Kupljena karta

    Zoran
     odgovori
    20/11/2019

    Koliko košta promena imena na kupljenoj karti tj da se ustupi drugoj osobi?

  6. Refundiranje

    Vanja Lukavac
     odgovori
    29/11/2019

    Postovani, kupila sam kartu iz Basela za Beograd po ceni od 117e za 5 januar. Zatim sam je otkazala i pisalo je da ce refundirati novac. Potom sam kupila novu kartu po ceni od 85e za 6.januar . Da li se novac refundira na karticu sa koje sam platila kartu? Hvala

  7. Tamara
     odgovori
    02/12/2019

    Postovani, potrebna mi je informacija. Naime, greskom mi je karta rezervisana za 20.12. umesto za 25.12., da li postoji mogucnost promene datuma leta i da li se to naknadno placa?
    Hvala :-)

  8. Otakzivanje leta

    Dino
     odgovori
    19/12/2019

    Kupio sam povratnu kartu ocu i let je za 4 dana , medjutim danas mi javlja da je bio kod doktora i nemoze da putuje mora ostat zbog zdravstvenih problema..karta nije cekirana dali je moguce da se otkaze ili prebaci na drugi datum?
    Hvala

  9. Koliko puta se može pomeriti termin leta

    Mirjana
     odgovori
    30/01/2020

    Poštovani
    Sin je rezervisano kartu za Lisabon iz Budimpešte za 03.02.
    Viza još uvek nije stigla. Karta je rezervisana sa mogućnošću pomeranja termina
    Koliko puta se termin može menjati? Jer nam termin zavisi od termina dobijanja studentske vize
    Unapred zahvalna na brzom odgovoru

  10. Refundacija novca

    Samir
     odgovori
    25/02/2020

    Dobar dan…kupio sam karte za milano.let zakazan za 18 mart medjutim otkazao sam kartu zbog trenutne situacije u tom gradu..zelim da znam sa obzirom da su tri karte placenje 104 eura..ne zanima me povracaj novac samo da ne placam penale jer..a karte su trenutno skuplje mnogo u zavisnosi tada kad su kupljene..hvala

  11. mia
     odgovori
    01/03/2020

    poštovani, kupila sam dve karte Beograd Bazel za 16.02.Usled novonastalih okolnosti verovatno ću otkazati putivanje. Da li imam pravo na refundaciju?

  12. Otkazivanje putovanja zbog coronavirusa

    Gorana
     odgovori
    06/03/2020

    Poštovani,

    Kupili smo povratne karte na relaciji Beograd-Malme za 24. mart. Međutim iz straha od koronavirusa koji u Švedskoj uzima maha domaćini kod kojih je trebalo da odsednemo su nam preporučili da ne dolazimo. Možemo li da dobijemo refundaciju ili bar promenu/ odlaganje leta?Karte su plaćene u potpunosti još u januaru.

    Hvala unapred na odgovoru,
    Gorana Ilić

  13. Korona virus

    Jelena
     odgovori
    10/03/2020

    Postovani,zbog situacije sa virusom corona postoji li sansa da se karte zamene ili povrati novac?

    Pozdrav

  14. otkazivanje leta zbog Korona virusa

    Zorica Rakic
     odgovori
    11/03/2020

    rezervisala sam kartu za let iz Beograda do London Luton 18.03.2020.ukoliko se obustavi let od strane vaše konpanije zbog situacije u vezi Korona virusa ,pitam Vas da li će te vratiti novac za kartu.
    pozdrav i hvala ako mi odgovorite

  15. Otkazivanje leta zbog Virusa.

    Asima
     odgovori
    12/03/2020

    Rezervisala sam 4 karte od Baden-baden do Tuzle 16.03.2020 sa Wizzair pa ne interesuje kako mogu otkazati let i izvršiti povrat novca?Unaprijed hvala.

  16. otkazivanje leta zbog coronavirusa

    Alma
     odgovori
    12/03/2020

    Molim Vas, svjesni ste novonastale situacije i preporuka Ministarstva vanjskih poslova da gradjani BiH ne napustaju BiH, pandemija je proglasena i ovo je globalni problem.Kakav je stav Vase aviokompanije, kako izaci u susret klijentima.Znate koliko nas je prisiljeno otkazati nazalost putovanje…karte sam kupila za let Tuzla-Keln 15.03..za mene i sina, a i povratna iz Billunda za Tuzlu, u pitanju je iznos koji nije zanemarljiv oko 850 KM…Sta mogu poduzeti, sta Vi mozete uciniti?

  17. Pomoć pri otkazivanju leta

    Nenad
     odgovori
    13/03/2020

    Zanima me kako da otkazem let, ostalo je tri dana do poletanja, a ja ne znam kako da otkazem a da mi vrate bar neke pare, tri karte su kost

  18. Otkazivanje leta

    Martina
     odgovori
    14/03/2020

    Zanima me da li ćete otkazivati letove prema Austriji i Hrvatskoj ?

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      15/03/2020

      Martina, svakog trenutka dolaze nove informacije o letovima, za sada veliki broj letova ostaje po planiranom redu letenja. Ali velika verovatnoca, da zbog uredbi koje svaka zemlja donosi na dnevnom nivou, u narednom periodu bude dodatnih otkazivanja letova.

  19. Otkazivanje leta

    Gordana Gajic
     odgovori
    15/03/2020

    Postovani. Povratnu kartu za malme sam uplatila prije mjesec dana ali zbog novonastale situacije sa korona virusom zeljela nih da otkazem let da li postoji mogucnost vracanja para

  20. Corona

    Dunja stanojevic
     odgovori
    15/03/2020

    Kupila sam kartu Beč Niš povratnu(20.3-23.3),zbog novo nastale situacije i zatvaranja granica i uvođenja vanrednog stanja rešila sam da ne putujem. Da li imam prava na povraćaj novca ili promenu datuma putovanja?

  21. Virus

    Sandra
     odgovori
    15/03/2020

    Volela bih da znam da li će se otkazivati letovi zbog trenutne vanredne situacije. Imam rezervaciju kod vas i ne znam šta mogu da očekujem. Hvala

  22. Corona

    Karmela
     odgovori
    15/03/2020

    Poštovani, kupila sam preko esky povratnu kartu Beč-Lisabon sa uplaćenim osiguranjem otkaza putovanja. S obzirom na svu ovu situaciju s coronom i nemogućnosti putovanja, što zbog zatvorenih granica, što zbog straha, zanima me da li mogu otkazati putovanje bez većih finansijskih posljedica.
    Hvala!

  23. Refundacija

    Aleksandar
     odgovori
    17/03/2020

    Kupio sam dve povratne karte Nirnberg-Temisvar (05.04-12.04),zbog novo nastale situacije i zatvaranja granica i uvođenja vanrednog stanja resili smo da ne putujemo. Da li imam prava na povraćaj novca ili promenu datuma putovanja?

  24. karlsruhe-beograd korona 22.03.2020

    mico
     odgovori
    19/03/2020

    postovani, let je zbog korone otkazan.. novac vracen u moj account balance,
    da li ce biti refundiran na karticu sa kojom sam platio ?
    za sada na moj account ja to ne vidim–>tu opciju.
    verovatno su guzve i sporo sve ide?
    znaci pitanje je : vidim novac(uvecan 20% ) na mojem account balance, ali ne vidim nacin da trazim da mi se vrati na karticu…
    hvala.

  25. Nisam dobila kartu na mejlu

    Danica
     odgovori
    06/11/2019

    Postovani,
    kupila sam kartu iz Pariza za Beograd i povratnu. Medjutim nisam dobila nikakav mejl na kojoj mogu skinuti kartu, tj. nisam dobila karte. Sta da radim? Let je vec sutra. Pozdrav

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      08/11/2019

      Danice, prilikom kompletiranja kupovine ste dobili potvrdu o kupovini avio karte koji je sadržao šifru (PNR) rezervacije, uz taj broj je najlakše pristupiti rezervaciji. Ukoliko niste u mogućnosti da pronađete šifru rezervacije i dalje se možete ukrcati na let ali uz dodatne troškove čekiranja na aerodromu. Neophodno je da na aerodromu budete dva sata pre leta kako bi ste imali dovoljno vremena za kompletnu proceduru.

  26. Beka
     odgovori
    04/11/2019

    Postovani,
    Kupila sam dve karte za odrasle, dve za decu i za jednu bebu do 2 godine za Maltu. Iznos je bio oko 200 i nesto eura, ali me interesuje da li postoji mogucnost da promenimo ove karte za druge dve odrasle osobe koje bi uskocile umesto nas jer mi necemo moci da idemo, a verovatno ne bi bilo nista za refundaciju.
    Hvala unapred

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      08/11/2019

      Beko, nažalost promena imena putnika je prilično skupa i često se dešava da su nove cene avio karta povoljnije od promene imena, dok su i penali za otkazivanje viši od cene karata koje ste platili.

  27. otkazivanje jedne karte

    Sandra
     odgovori
    20/11/2018

    Moja sestra je trebala sa mojim sinom da krene za Srbiju međutim on se razboleo.Da li je moguć povraćaj novca jedne karte

  28. Povratak novca za karte

    Smajlagic Muamera
     odgovori
    25/12/2018

    Zbog povrede ruke morala sam da dodjem prije vremena i uzela sam druge karte. Dali mogu da dobijem pare nazad ili da se rezervise neki drugi datum.Unapred hvala

  29. Informacije za trazenu refundaciju avio karte

    PLAY TRAVEL
     odgovori
    26/12/2018

    Postovani Maumera, molim Vas da sifru rezervacije i detalje letova posaljete na nasu e-mail adresu wizz@playtravel.rs

    Jelena Brankovic,
    Play Travel

  30. Informacija

    Vojkan
     odgovori
    03/01/2019

    Postovanje.
    Zelim da kupim 2 karte za mene i sina od 5 godina za datum 25 januar relacija Memmingen-Beograd. Postoji mogucnost da mozda necemo putovati tog dana ako ne dobijem odmor,interesuje me da li ce postojati neki problem ako otkazemo let? Odnosno da li se mora dodatno platiti otkazivanje leta? Ukupna cena za obe karte je oko 60eu.Nije mi potrebna refundacija novca ako ne putujemo. Unapred hvala na odgovoru.

    • Play Travel
       odgovori
      03/01/2019

      Vojkane, samo nepojavljivanje na let podrazumeva i otkazivanje avio karte, nisu potrebne dodatne akcije i što je najbitnije dodatnih troškova u ovom slučaju neće biti.

  31. Mirnes Dedic
     odgovori
    01/02/2019

    Postovanje dal je moguce da neko drugi osim mene otkaze let koji je rezervisan na moje ime

    • Play Travel
       odgovori
      02/02/2019

      Poštovani, moguće je samo ukoliko osoba koja otkazuje kartu poseduje sve podatke avio karte, kao i odgovore na sva sigurnosna pitanja koja mogu biti postavljena prilikom otkazivanja avio karte.

  32. Promena putnika

    Sladana Jovic
     odgovori
    11/02/2019

    Postovani
    Da li je moguce prebaciti kartu na drugog putnika,tj da ustupim nekom moju kartu jer sam sprecena da podjem na put

  33. Otkazivanje karte

    Atila
     odgovori
    15/03/2019

    Poštovani uzeo sam kart.avion.povratnu i iskoristio let do Beograda a povtarnu bi da otkažem da li treba da javim.Plaćene su karte.Hvala.

  34. wizzair membership discount card

    Jovana Koturov
     odgovori
    02/07/2019

    Poštovani, prilikom kupovine membership discounta carda
    nisam ukucala broj pasosa. Da li cu imati problema prilikom ukrcavanja? Da mi nije slucajno ukucan neki random broj
    pasosa?

    • rezervacija bez br pasosa

      maja
       odgovori
      05/09/2019

      postovani,da li mogu rezervisati kartu na vesem sajtu bez br pasosa jer treba da bude gotov za nekih deset dana i ako je moguce kako kasnije odraditi izmjene jer je let planiran nedelju dana posle podizanja pasosa…
      unaprijed hvala

      • Play Travel - Dejan
         odgovori
        10/09/2019

        Majo, naravno prilikom kupovine avio karte mozemo koristiti i podatke iz starog pasosa ili iz licne karte, koje naknadno, kada bidete dobili novi pasoš možemo promeniti.

  35. POTVRDA PREKO EMAILA

    KALJACA ALMA
     odgovori
    30/09/2019

    LIJEPO VAS MOLIM AKO MOZETE DA PROVJERITE MOJU REZERVACIJU YI44SK LET IZ MALMÖ ZA TUZLU, NISAM NIKAKAV MAIL DOBILA KAO POTVRDU PLATILA SAM KARTICOM.OBICNO E MAIL DODZE ODMAH PA SA, ZABRINUTA POSTO JE SVE PLANIRANO I UZELA SAM GODISNJI ODMOR.
    HVALA VAM NAJLJEPSA

  36. Let

    Suzana
     odgovori
    04/07/2019

    Ako otkazem let da li imam pravo na povracaj novca?

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      05/07/2019

      Suzana, na ovoj stranici možete pogledati uslove za otkazivanje avio karte. U zavisnosti od broja dana koliko je preostao do putovanja iznos penala može varirati. Napominjemo da su penali za otkazivaje prilično visoki i da ukoliko ste kupili karte po povoljnijim cenama često ne preostaje puno novca za refundaciju.

  37. propusten let niz stockholma

    nenad
     odgovori
    14/07/2019

    Pozdrav, kupio sam povratnu kartu iz stockholma do beograda pa me zanima posto mi je iskrslo da odvezem auto za beograd da li mogu da se jednostavno ne pojavim na aerodromu u stockholmu posle cekiranja a da ne izgubim pravo na povratnu kartu iz beograda za stockholm

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      01/08/2019

      Nenade, da, kod low cost kompanija kao sto je Wizz Air mozete iskoristiti povratni segment leta bez obzira da li ste iskoristili odlazni segment. Naravno, procedura cekiranja je takodje obavezna u periodu od 48 sati do 3 sata pre leta, kako bi ste izbegli dodatne troskove cekiranja na aerodromu.

  38. Neuplacena karta

    Samra
     odgovori
    18/07/2019

    Postovanje, napravila sam rezervaciju karte, koju sam trebala u roku 24h platiti. Međutim ubrzo sam se predomislila i nisam izvrsila uplatu. Cak i poslije 4 dana jos uvijek mi stoji rezervacija u aplikaciji. Interesuje me da li cu morati platiti neke penale sto nisam uplatila kartu i kako da izbrisem tu rezervaciju iz aplikacije, hvala.

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      01/08/2019

      Samra, u Vasem slucaju nemate dodatnih troskova. Rezervacija ce automatski biti otkazana bez dodatnih troskova i uklonjena iz aplikacija najkasnije 7 dana od pravljenja rezervacije.

  39. Pogresna rezervacija

    Samra
     odgovori
    01/09/2019

    Poštovani, greškom smo naručili karte Tuzla -Frankfurt Han, a trebali smo Tuzla – Einhoven, da li bi mogli dobiti povrat novca nazad? Let je za 6 dana.Hvala

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      05/09/2019

      Samra, nažalost u ovakvim situacijama otkazivanje avio karte je moguće samo po pravilima i uslovima kupovine avio karte. Više informacija mozete pronaći na stranici iznad.

    • Otkazivanjek leta

      Daniel badura
       odgovori
      30/10/2019

      Uplatio sam 4 karte za mene suprugu i dvoje dece od 15 godina ukupan iznos povratne karte je 169 eura imam li pravo na povratak nekih sredstava let je 21.11 beograd memingen i 28 11 memingen beograd

      • Play Travel - Dejan
         odgovori
        31/10/2019

        Daniel, troškovi otkazivanja avio karata su viši o ukupne cene koju ste platili, i nažalost nema iznosa koji bi mogao biti refundiran u ovoj situaciji.

  40. Promena rezervacije

    Tamara
     odgovori
    21/09/2019

    Postovani,
    rezervisala sam povratnu kartu Memmingen-Nis za sebe(let je za 30dana).S obzirom da bih povela i dete staro 13god. postoji li mogucnost promene(da dodam i nju kao putnika) rezervacije?
    I ukoliko otkazem moju rezervaciju(karta je placena u iznosu 69€) hocu li imati dodatnih troskova prilikom otkazivanja i postoji li mogucnost povracaja novca?
    Veliko hvala unapred na odgovoru.

  41. Bojana
     odgovori
    29/09/2019

    Postovani, kupula sam 5 karata iz Madrida do Beca,ali u medjuvremenu su se desile promene i dva putnika moraju dan ranije da se vrate.Do leta je ostalo jos 7dana,da li je moguce zameniti let?

  42. Easyjet

    Borko
     odgovori
    25/03/2020

    Kupili smo 12 karte aviona karta easyjet…reyervacija 23-26.maj, al vlada svajcarska je doneo odluka otkaz organizacija turniri sporta….da li imam pravo povracaj novcana karte easy jet.?

Vaše ime
Vaš Email
Naslov komentara
Vaš komentar