Avio kompanija Air Serbia prevezla je svog dvomilionitog putnika 31. oktobra 2014. godine!
Avio kompanija Air Serbia, par dana posle proslave prvog rođendana, slavi i brojku od 2 miliona putnika koje je uspešno prevezla tokom 2014. godine, zahvaljujući jako dobrim rezultatima tokom trećeg kvartala.
Air Serbia je imala 730 hiljada putnika od jula do septembra, što je rast od 74 % u odnosu na isti period prethodne godine. Najveću popunjenost sedišta avio kompanija je imala tokom avgusta, sa 239 hiljada putnika zabeležila je najveću brojku u svojoj istoriji i rast od čak 71%. Značajan postotak u broju prevezenih putnika tokom avgusta pripada čarter avio kompaniji Air Serbia-e, Aviolet.
Air Serbia je osnovala svoju čarter avio kompaniju u maju ove godine, sa idejom da razdvoji tipove usluga na čarter i redovnim letovima. Čerter komanija Aviolet je obavila 520 letova tokom prethodne letnje sezone i prevezla 90 hiljada putnika.
Izvršni direktor Air Serbia-e izrazio je veliko zadovoljstvo postignutim rezultatima koji su rezultirali povećanjem profita i povećanjem broja prevezenih putnika za 665 u odnosu na 2013 godinu, u periodu od januara do septembra. Prihodi koje je ostvarila avio kompanija tokom trećeg kvartala su dostigli iznos od 57 miliona eura, što je rast od 54% u odnosu na prošlu godinu.
Zaslugu za povećanje profita dolazi i od kargo usluga Air Serbia-e, sa preko 2000 tona prevezenih u periodu januar – septembar.
Čelnici avio kompanije, zadovoljni postignutim rezultatima i ostvarenim profitom, želeli su da se zahvale kako svojim zaposlenima, koji su radili na povećanju kvaliteta usluga, tako i putnicima koji su ukazali veliko poverenje i lojalnost Air Serbia-i.
Srpska avio kompanija uspela je prvi put posle raspada Jugoslavije da postigne broj od 2 miliona prevezenih putnika, tokom jedne godine, pri tome je i jedina avio kompanija sa prostora bivše Jugoslavije koja je to uspela da ostvari.
Dobri rezultati nam govore o spremnosti avio kompanije da razvija svoje poslovanje, radeći na povećanju kvaliteta pruženih usluga i otvaranju novih destinacija i novih partnerskih ugovora sa puno optimizma ulaze u novu planiranu fazu razvoja.
Vaš Komentar ili Pitanje
Komentari Putnika