Da li biste platili da preskočite red za toalet u avionu?
Živimo u eri naplata i dugovanja. U eri u kojoj više ništa nije besplatno.
Za ,,letače” – u eri avionskih taksi. Tamo gde se ranije, kada platite avionsku kartu, podrazumevao prtljag, obrok u avionu i mogućnost da birate sedište, danas sve ovo smatra se luksuzom. Luksuzom, koji naravno, treba platiti.
Dajte putnicima ono što žele!
Prema sprovedenoj anketi sajta Fly.com, postoje neke stvari za koje su putnici spremni da ,,odreše kesu”, a to se uglavnom ne poklapa sa onim što su avio kompanije zamislile.
Ono što se najčešće naplaćuje je i najmanje popularno. Iako su, na primer, američke avio kompanije u periodu od januara do septembra 2013 godine, od taksi na prtljag zaradile 2,5 milijarde dolara, čak 89% ispitanika je reklo da im je najvažnije da mogu besplatno da prijave svoje kofere.
Trend je i da se sve češće naplaćuju obroci u toku leta, a više od pola učesnika u anketi je konstatovalo da im ta ,,privilegija” čini razliku u izboru avio prevoznika.
Kada bi se odrekle naplate ovih usluga, kompanije bi svakako mogle da zarade. Otkrivamo vam par čudnih odgovora.
Kako zarade, tako i gube. Avio kompanije zbog sporog ukrcavanja izgube i do 10 miliona godišnje! A šta je najveći uzrok? Onaj trenutak kada bezuspešno više puta pokušavate da vaš ručni prtljag ugurate u ormarić iznad sedišta. Čak 42% putnika je spremno da plati za veći prostor.
Takođe, kako se sedišta sve više smanjuju, nije ni čudo što bi većina pristala da se ,,ispruži” za ovaj luksuz. 90% ispitanika je reklo da bi volelo da ima više prostora za noge, a od ovog broja 45% putnika kaže da bi za ovo i platilo. Neki idu još dalje, jer čak 34% anketiranih kaže da bi platilo da niko ne sedi ispred njih, kako se ne bi naslanjalo, a malo manji procenat bi odvojio iz budžeta kako bi srednje sedište bilo prazno.
Kao najveće iznenađenje ankete, nameće se činjenica da je samo 30% učesnika ovog istraživanja reklo da bi platilo za Wi-Fi u toku leta. Morate priznati, čudno za doba u kome živimo.
Ipak, postoje želje koje bi avio kompanijama zadale muke kada bi morali da ih implementiraju. 4% bi platilo da kontroliše hladovinu (na dnevnim, a posebno prekookeanskim letovima, Sunce može biti noćna mora), a isto toliko je njih koji bi najradije dali novac samo da ne čekaju red za toalet!
Za koji užitak u toku leta biste vi platili?
Vaš Komentar ili Pitanje
Komentari Putnika