Inovativna usluga koja bi trebalo da pomogne u slučajevima izgubljenog prtljaga
Srpska nacionalna avio kompanija Air Serbia predstavila je novi servis BagJourney pomoću kog će moći da se prati lokacija predatog prtljaga u svim fazama putovanja.
Vodeći proizvođač avio-tehnologije SITA je razvio BagJourney sistem, koji koristi podatke prikupljene sa više aerodroma kako bi pratio prtljag od njegovog prijavljivanja na let, preko sortiranja, prolaska kroz bezbednosne provere, utovara u kargo kontejnere i avione, sve do dostavljanja putniku na krajnjoj destinaciji.
Samim tim novi servis će omogućiti avio kompaniji Air Serbia da brzo utvrdi tačnu lokaciju prtljaga u situacijama kada on kasni.
Za sad podaci se osim na aerodromu ,,Nikola Tesla” prikupljaju na još 16 aerodroma iz mreže avio kompanije Air Serbia, uključujući aerodrome u Njujorku, Londonu i Moskvi, a uskoro će usluga biti dostupna i na ostalim aerodromima.
Pomoću platforme SITA WorldTracer i putnici će moći da saznaju lokaciju svog prtljaga u bilo kom momentu.
,,Ove godine uveli smo više tehnoloških inovacija da bismo unapredili našu uslugu i veoma nas raduje što smo pokrenuli BagJourney. Uz pomoć BagJourney, naši zaposleni sada mogu u realnom vremenu da prate kretanje prtljaga u svim fazama putovanja, da utvrde poslednju lokaciju na kojoj je prtljag viđen i efikasnije rešavaju situacije sa prtljagom koji kasni. Znamo koliko je isporuka prtljaga na vreme važna za naše goste i sigurni smo da će BagJourney unaprediti iskustvo putovanja naših gostiju”, rekao je Deklan Keler, izvršni direktor avio kompanije Air Serbia za saobraćaj.
Vaš Komentar ili Pitanje
Komentari Putnika