Avio kompanija Air Serbia proslavila je svoj prvi rođendan, uz poklone svojim putnicima u vidu promotivne akcije i uz nove planove za još uspešnije poslovanje.
Air Serbia posle rođendana ulazi u novu, drugu fazu razvoja, koja osim zemalja Balkana uključuje i zemlje Evrope i Severne Amerike kao nova tržišta.
Izvršni direktor, Dane Kondić, dao je izjavu kojom potvrđuje namere avio kompanije za širenje na nova tržišta van regiona. U okruženju je Air Serbia tokom protekle godine uspela da zauzme određenu poziciju, ali da bi se ostvario biznis plan, neophodno je ojačati poziciju Air Serbije na evropskom tržištu. Izvršni direktor je još napomenuo da će se u narednom periodu staviti akcenat na multimedijalnu kampanju Air Serbie koja će biti prezentovana na regionu Balkana, u Rusiju, Poljskoj, Nemačkoj, Francuskoj, italiji, Švedskoj, Danskoj. Švajcarskoj i Austriji kako bi se postigla globalna prepoznatljivost brenda i njegovog proizvoda, uz objašnjenje da nije dovoljno imati dobro pokrivenu mrežu letova ako putnici ne prepoznaju brend i ne znaju gde sve letite.
Takođe, dobre vesti dolaze i u vezi sa prekookeanskim letovima, do New Yorka i Toronta, koji postaju sve izvesniji, i najavljuju se za kraj 2015. godine. Po rečima predsednika kompanije Air Serbia, direktni letovi do Amerike i Kande, nam donose mnogo dobrih vesti kako za samo avio kompaniju tako i za celokupnu ekonomiju.
Potvrde o planovima za novu fazu razvoja kompanije Air Serbia dolaze i od direktora aerodroma u regionu, koji potvrđuju povećanje planiranog broja letova tokom naeredne sezone. Po rečima predsednika avio kompanije Air Serbia u narednom periodu, možemo očekivati dupliranje letova ka svim aerodromima u okviru bivše Jugoslavije, uz nove letove do Zagreba i Prištine koji će početi da saobraćaju uskoro.
Vaš Komentar ili Pitanje
Komentari Putnika