FAQ Pogrešno ime na Wizz Air avio karti, šta mogu da uradim?

Ukoliko ste pogrešili prilikom unosa imena i/ili prezimena putnika neophodno je da izvršite izmenu kako bi izbegli eventualne neprijatnosti i moguću zabranu ukrcavanja na let.

Uslovi promene imena putnika na kupljenoj Wizz Air avio karti u zavisnosti od broja pogrešnih slova može varirati.

✈️ Promena imena i/ili prezimena putnika do 3 slova.

✈️ Promena imena i/ili prezimena putnika 4 i više slova.

✈️ Promena potpuno pogrešnog imena i prezimena putnika.

✈️ Sve rezervacije je moguće promeniti najkasnije 3 sata pre leta.

Pošalji Svoj Komentar

Vaš Komentar ili Pitanje

Komentari Putnika

5 Komentara
  1. pitanje

    Velibor
     odgovori
    08/02/2020

    Poštovani,

    prilikom logovanja na sajt Wizzair kompanije loše sa ukucao mail adresu.
    Kako da to ispravim.
    Srdačan poozdrav

  2. Pitanje

    Adrijana
     odgovori
    12/02/2020

    Kupila sam karte i tokom online prijave na let poslali su mi kartu sa jednim prezimenom. Drugo nisu upisali. Da li ce mi praviti problem pri ukrcavanju?

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      12/02/2020

      Adrijana, ukoliko je u rezervaciji uneto kompletno ime i prezime nemate razloga za brigu. Ali ukoliko na potvrdi rezervacije avio karte stoji samo jedno prezime u tom slucaju je neophodno da izvršite promenu.

  3. Pogresna e-mail adresa

    Slavica
     odgovori
    08/03/2020

    Postovani, prilikom rezervisanja avio karte, upisala sam pogresnu e-mail adresu, kako mogu da ispravim? Pozdrav

    • Play Travel - Nikola
       odgovori
      09/03/2020

      Slavice, na mail adresu wizz@playtravel.rs nam možete poslati sve detalje rezervacije koje posedujete kako bi smo proverili da li možemo izvršiti promenu podataka u rezervaciji.

Vaše ime
Vaš Email
Naslov komentara
Vaš komentar