Sve više avio kompanija zahteva da problematični mobilni telefon bude potpuno ugašen tokom trajanja leta
Low cost avio kompanija Wizz Air kao i brojne druge svetske avio kompanije izdale su saopštenje u vezi sa Samsung Galaxy Note 7 uređajima.
Bitna napomena svim putnicima koji su vlasnici ovog uređaja je da će prenos Samsung Galaxy Note 7 biti dozvoljen samo u ručnom prtljagu na svim letovima avio kompanije Wizz Air i da on mora biti isključen tokom celog leta, od momenta ukrcavanja sve do izlaska iz aviona.
Punjenje ovih uređaja u avionu tokom leta je strogo zabranjeno. Ukoliko dođe do bilo kakvih neregularnosti sa radom Samsung Galaxy Note 7 tokom leta putnici su u obavezi da o tome odmah obaveste kabinsko osoblje.
Low cost avio kompanija Wizz Air postavila je ova ograničenja iz bezbednosnih razloga i mole se svi putnici da navedeno poštuju. I brojne druge avio kompanije širom sveta donele su odluku da uvedu iste restrikcije, a u našem okruženju slično je uradila slovenačka avio kompanija Adria Airways.
Samsung Galaxy Note 7 najnoviji je flegšip telefon južnokorejske avio kompanije, ali se umesto po svojim performansama, “proslavio” problematičnom baterijom zbog koje je više od 70 uređaja samo u SAD eksplodiralo često nanoseći ozlede svojim vlasnicima. Samsung je zbog toga odlučio da zameni sve tehnički neispravne modele ovog telefona.
Više informacija o Samsung Galaxy Note 7 uređaju i ovom problemu možete pročitati ovde.
Vaš Komentar ili Pitanje
Komentari Putnika