Pogrešno ime na avio karti i zašto je to veliki problem

Zašto je bitno da na avio karti piše tačno ime putnika?

Mnogima deluje kao sitan i zanemarljiv detalj ako njihovo ime na avio karti nije potpuno tačno napisano, ali u praksi i jedno pogrešno slovo može napraviti ogromne probleme putniku

San Francisco Airport Terminal 2

11. Septembar nije samo velika nesreća koja je zadesila Sjedinjene Američke Države, već je ona u mnogome uticala na to kako današnje putovanje avionom izgleda. U strahu od terorizma, mnoge države i avio kompanije podigle su zaštitni zid toliko visoko da samo jedno pogrešno slovo u imenu putnika na avio karti automatski izaziva razlog za sumnju u identitet putnika i njegove prave namere.

Iz ovog razloga svim putnicima se obavezno savetuje da pri kupovini obrate pažnju da li je njihovo ime tačno napisano, jer je u tom momentu uglavnom lako ispraviti grešku. Ako se tipfeler uoči nakon izdavanja avio karte situacija se komplikuje i nastaju dodatni troškovi.

Ispravka imena na rezervisanoj avio karti od jednog do tri slova mnoge avio kompanije naplaćuju po posebnim cenovnicima. Aeroflot, na primer, za ovakvu ispravku naplaćuje 25 EUR, Swiss Air Lines 40 EUR, Lufthansa i Austrian 30 EUR, a veće izmene koštaju čak i više. Ipak, neke avio kompanije, poput Etihad Airwaysa ne naplaćuju ovakve korekcije, jer ih shvataju kao neophodne za opušteno putovanje njihovih putnika.

Low cost avio kompanije takođe naplaćuju promene imena, ali postoje i one kompanije koje ispravke ne naplaćuju. Od low cost avio kompanija koje imaju liniju do Beograda, a koje ne naplaćuju promenu par slova, izdvaja se Wizz Air.

Air Serbia na molbu putnika ili agenta kod kojeg je avio karta rezervisana vrši izmenu maksimalno tri pogrešno upisana slova po ceni od 10 EUR po slovu.

Neke druge avio kompanije uopšte i ne nude ispravku imena, bez obzira na to koliki je broj pogrešnih slova. Umesto toga, avio kompanije kao što su Alitalia, Turkish Airlines ili Qatar Airways unose napomenu uz avio kartu. Međutim, ovaj potez avio kompanija neće imati svrhu ako se putuje u zemlje sa rigoroznijom proverom podataka putnika, kao što su SAD, Rusija, Kina, zemlje Šengena, Kanada ili mnoge druge. Ove države ne uvažavaju ovakve promene, pa će u slučaju greške biti neophodno kupiti novu kartu.

Online rezervacije letova avio kompanija na playtravel.rs
ili telefonom na 011.305.93.14
Rent-a-Car Online rezervacije

Rezervišite avio kartu:

1 Putnik
  • 00 Odraslih
  • 00 Dece
  • 00 Beba
Pošalji Svoj Komentar

Vaš Komentar ili Pitanje

Komentari Putnika

3 Komentara
  1. Uklanjanje imena oca koje je greskom uneseno u rubriku ''Middle name''. Ime i prezime su tacno napisani.

    Djordje
     odgovori
    21/10/2016

    Greskom sam u kartama za Madrid, za mene i suprugu uneo ime mog oca i oca moje supruge u rubriku ”Middle name”. Nasa imena su tacno unesena. Karte su za kompaniju Lufthansa, kupljene preko interneta od kompanije CheapOair. Oni kazu da ne mogu da vrse ispravke. Imam jos 9 dana do poletanja. Sta da radim?

  2. Slovna greska u prezimenu

    Ivica Vukovic
     odgovori
    25/12/2016

    Postovani posto sam preko mobilnog telefona radio akaunt doslo je do slovne greske kad sam upisivao moje prezime pa sam upisao Vulovic umesto Vukovic…slova su blizu pa nisam odmah primetio kupio sa kartu li je jos nisam cekirao ja nemogu da izvrsim promenu na mom akauntu…moim vas za pomoc..

    • Play Travel
       odgovori
      03/01/2017

      Ivice, molimo Vas da kontaktirate naše agente pozivom kontakt centra +381 65 87 28 350 ili mailom na avio@18.197.209.81

Vaše ime
Vaš Email
Naslov komentara
Vaš komentar