Wizz Air korisnički centar

Promenjen broj korisničkog centra kompanije Wizz Air 0900 220 227

Predhodnih dana bilo dosta polemike oko korisničkog servisa Wizz Air a, kako je Telekom Srbija izjavila došlo je do promene kompletnog plana numeracije brojeva 0900.

Kako izvor navodi, Telekom Srbija je izjavio da je po nalogu RATEL a od 21. maja 2012. izvršena je promena numeracije koja je stupila na snagu 30.07.2012. Broj telefona komanije Wizz Air 0900 233 234 nije više u funkciji, pozivom na ovaj broj dobijate informaciju “izabrali ste nepostojeći servis”.

Od tog dana drugi broj je dodeljen ovom Call centru, ali on još uvek nije objavljen na sajtu Wizz Air-a niti je javnost obaveštena o tome.

U Telekomu Srbija su nas obavestili da je telefonski provajder NTH Group trebalo da obavesti avio kompaniju Wizz Air o promeni.

Kancelarija NTH Group u Beogradu je izjavila da nisu u mogućnosti da nam daju informaciju da li je o promeni broja telefona obavešten Wizz Air ili su to zaboravili da urade. Ipak, informacija koju smo uspeli da saznamo je novi broj telefona kompanije Wizz Air za Srbiju 0900 220 227.

Ovaj broj telefona aktivan je od 1. jula 2012. godine. Kao i ranije pozivi ka korisničkom centru na ovaj broj se tarifiraju sa 59 RSD po minutu razgovora. U cenu je uključen PDV, a tarifiranje počinje tek nakon zvučnog signala kome prethodi informisanje o ceni poziva.

Update:

Najnoviji broj telefona korisničkog centra komapnije Wizz Air za Srbiju je u upotrebi od Januara 2019. godine 0900 232 321* 

Radno vreme agenata na Engleskom jeziku Vam je dostupno od 00:00 – 24:00 časova, dok je radno vreme agenata za ostale jezike od ponedeljka do petka u periodu od 09:00 – 18:00 časova

*Cena poziva iznosi 60 RSD po minutu PDV nije uključen u cenu

Najčešće postavljana pitanja kontakt centru:

Kako kupiti avio kartu Wizz Air?

Zašto mi na čekiranoj karti piše THIS IS NOT A BOARDING PASS?

Da li je moguće otkazati Wizz Air avio kartu?

Kako mogu da promenim podatke nakon izvršenog čekiranja?

Kako mogu da kupim avio kartu samo za dete?

Pogrešno ime na Wizz Air avio karti, šta mogu da uradim?

Tagovi


Online rezervacije letova avio kompanije Wizz Air

Rezervišite odmah avio karte kompanije Wizz Air online ili pozovite naš kontakt centar +381 65 872 83 50

Rezervišite avio kartu:

1 Putnik
  • 01 Odraslih
  • 00 Dece
Pošalji Svoj Komentar

Vaš Komentar ili Pitanje

Komentari Putnika

84 Komentara
  1. Zoia Seliverstova
     odgovori
    18/12/2014

    I wrote your company&ask,but i didn,t get answer. In Wizzair web-sit write differently:from Belgrade to Paris(nedelja)& ONE price, but I ask&write other:monday 22.12.& OTHER price. How much pay for extra kg or pice(I have 28kg of second pice).

    • Play Travel
       odgovori
      19/12/2014

      You can take up to 6 pieces of hold baggage up to 32 kg (22-35 EUR per piece)

      Here you can find Additional information.

  2. karta za bebu

    ivana
     odgovori
    18/04/2019

    Postovani,
    Zanima me da li beba od 0-2 god placa kartu,sobzirim da sedi kod staratelja u krilo?
    Molim za odgovor
    Hvala unapred !

    • Play Travel
       odgovori
      22/04/2019

      Ivana, sve bebe koje u periodu putovanja nisu napunile 2 godine mogu putovati u krilu odrasle osobe. Za bebe je neophodno platiti samo aerodromske takse koje iznose od 25-30 eur po pravcu, u zavsinosti od destinacije visina aerodromskih taksi može varirati.

  3. Maza
     odgovori
    22/10/2019

    Putovali smo u January,I bacili karte a sada su nam potrebne za deciji dodatak.da li bi mogli nekako da nas pronadjete u sistemu i da se mejlom posalju te karte.

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      23/10/2019

      Mazo, samo uz podatke o rezervaciji (šifra rezervacije) i podacima o putnicima (ime i prezime) možemo pristupiti Vašoj rezervaciji. Predlažemo da proverite mail adresu koju ste koristili prilikom rezervacije, kako nakon kupovine dobijate potvrdu o izvršenoj kupovini avio karte, kao i više mailova nakon toga, o dodatnim informacijama za Vaše putovanje.

  4. Racun

    Semsa
     odgovori
    12/09/2019

    Putovala sam 09.09. 2019 .iz Tuzle za Göteborg i danas sam dobila racun da platim ,ne znam za sto i ne razumijem nista jer pise na Madarski . Pokusala sam da nazovem ali opet nista ne razumijem . Na koji nacin mogu da saznam o cemu se radi .

  5. Pomoc

    Dusan Cicmilovic
     odgovori
    02/09/2019

    Kupio sam karte za let Skopje-Malta i povratnu ali mi se aplikacija u medjuvremenu izbrisala (wizzair aplikacija na telefonu) opet sam je instalirao ali sad nemam informacije o tim letovima niti potvrdni kod sa kojim bih mogao da cekiram karte sta sad. Da li postoji mogucnost da na aerodromu uz licni dokument(pasos) sve to povratim jer mi je potrebno pokazivanje i povratne karte za ulaz na Maltu bez toga nece da me puste u zemlju. Hvala unapred

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      05/09/2019

      Dusane, imamo dva predloga za Vas. Prvi, da probate da pristupite mailu koji ste koristili prilikom kupovine avio karte i tamo pronadjete detalje Vaše avio karte i sami izvršite čekiranje za Vaš odlazni let, drugi, odlaskom na aerodrom (ukoliko ste sigurni za datum putovanja za koji ste izvrsili kupovinu) uz pasoš i doplatu za troškove čekiranja na aerodromu (oko 35 eur) preuzmete Vašu avio kartu. Tom prilikom cete dobiti i sifru rezervacije koju mozete iskoristiti za cekiranje na sajtu kompanije dva dana pre Vašeg povratnog leta.

  6. Prodaja karata

    Dragan
     odgovori
    16/08/2019

    Prema vašim informacijama kada bi Wizz Air mogao omogućiti prodaju karata na relaciji BEG – Memingem za termine u avgustu 2020. godine.
    Pozdrav

  7. Anulirani let w6 4263

    Savic Tanja
     odgovori
    27/07/2019

    Let je anuliran bez ikakvog obrazloženja ,nijedan kontakt nam nije dat,vikendom niko ne radi,niko se ne javlja,200 putnika je tek tako obavešteno u Nisu pa kud koji mili moji,katastrofa,u ponedeljak je radni dan-Kako stići???????Katastrofa

  8. zdrr

    elmedina
     odgovori
    30/01/2020

    zdravo izvinete samo sam htela da pitam imam si kartu za brussels charleroi ali kad sam napravila cheking imam pasosh serbski a na cheking zgresno su napraveli makedonski jel ce da imam problemi sa tim u airodrum sto moze da se napravi

  9. vaš web

    Ljiljana Hadzibabic
     odgovori
    18/04/2019

    Već dva dana imam teškoća da dobijem Official Wizz Air website. Da li znate za problem? Kada se moze očekivati normalizacija?
    Hvala, Ljiljana Hadzibabic

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      22/04/2019

      Ljiljana, nemamo informacija o prekidu funkcionisanja korisničkog centra kompanije Wizz Air, u većini situacija smo u mogućnosti da Vam pomognemo sa najbržom i najtačnijom informacijom za Vašu rezervaciju , ukoliko želite možete nam poslati Vaš zahtev mailom na wizz@playtravel.rs ili nam možete napisati Vaš zahtev ovde.

  10. Pitanje

    Zoric Djordje
     odgovori
    26/03/2019

    Dali se moze uz povratnu kartu doplatiti prtljag samo u jednom pravcu?

    • Doplata prtljaga

      PLAY TRAVEL
       odgovori
      27/03/2019

      Postovani Zorane, prtljag se svakako doplacuje po pravcu. Tako da mozete da doplatite prtljag samo za jedan pravac.

      Jelena,
      Play Travel

  11. PLAY TRAVEL
     odgovori
    03/12/2018

    Postovani Slobodane, prilikom cekiranja na aerodromu cete dobiti kartu za ukrcavanje koju ste platili.

    Jelena Brankovic,
    PLAY TRAVEL

  12. Slobodan
     odgovori
    02/12/2018

    Postovani,putujem iz Dortmunda za Nis.platio sam naknadu za cekiranje na aerodromu.da li mi je potrebna neka odstampana potvrda ili ce mi oni odstampati kartu na aerodromu prilikom cekiranja.

  13. Nema Karte

    Damir
     odgovori
    15/10/2018

    Dobar dan,
    Imam problem sa Kartom , kupio sam kartu Dortmund – Beograd sa priority , kartu sam preko wizz air stranice istampao. Sada kada trebam da se vratim iz Beograda za Dortmund moje karte nema . Da li to znaci da moram Kartu tamo na Aerodrom da podignem? jer mi nista ne izbacuje na stranici wizz air.

  14. Pitanje

    Svetlana Aleksic
     odgovori
    13/09/2018

    Putujemo na Maltu sa rucnim prtljagom. Da li mozemo da ponesemo na poklon litar rakije i koliko cigara mozemo da prenesemo za licno koriscenje}. Da li mozemo da jedan rucni prtljag zamolimo da spakuju u prtljaznik zbog rakije]

  15. Snezana
     odgovori
    04/09/2018

    Postovani,putovala sam sa WIzz airom sa bosanskim pasosem.I unosila podatke sa tog pasosa.Sad treba da putujem na srpski pasos.Kadaunosim podatke ne znam kako da promenim broj pasosa.

  16. Prtljag

    Gordana
     odgovori
    05/02/2020

    Poštovani, uzeli smo prtljag od 20kg za let iz Skoplja za Pariz. Koristila bih putnu torbu umesto kofera jer je lakša ali ne znam da li postoje određene dimenzije ili se samo meri kilaža. Interesuje me da li se sme u čekirani prtljag nositi piće, cigarete i koja količina. Hvala!

  17. Chek in

    Snezana
     odgovori
    24/05/2018

    Treba da putujem 31.maja iz Karlsrue za Beograd. Kupila Sam kartu online. Kako da se cekiram?

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      26/05/2018

      Snežana, prijava na let će Vam biti dostupna tek 48 sati pre polaska, do za povratne letove za koje niste kupili sedište, prijava na let za povratni segment putovanja će biti moguća nakon što se otvori prijava na odlazni let i to najranije 15 dana pre datuma povratka. Ukoliko Vam je potrebna asistencija prilikom prijave na let možete nam dostaviti podatke iz putnih isprava kao i detalje rezervacije kako bi smo izvršili prijavu za Vaš let. Kopiju (sliku) prve stranice pasoša i šifru rezervacije nam možete poslati na Viber/WhatsApp broj kontakt centra +381 65 872 83 50 ili mail wizz@playtravel.rs

  18. Wizz Racun

    Dragan
     odgovori
    11/06/2020

    Postovani,

    Pokusao sam kartu za let iz Baden Badena za Beograd da platim povracajem novca od strane WizzAir nakon otkazanog leta ali ne postoji mogucnost biranja placanjem Wizz Racunom.
    Na koji nacin mogu da iskoristim raspoloziva sredstva sa mog Wizz Racuna da bih platio kartu.
    Hvala unapred.

    • Play Travel - Nikola
       odgovori
      13/06/2020

      Dragane,

      u nastavku možete pronaći video koji ce Vam olakšati refundaciju i promenu Wizz Air avio karte. Napominjemo da je kupovina avio karte moguca samo ukoliko je jedan od put ika u rezervaciji i vlasnik racuna na kojem se nalazi kredit. Ukoliko su Vam neophodne dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju.

      playtravel.rs/faq-najcesce-postavljana-pitanja/da-li-je-moguce-otkazati-wizz-air-avio-kartu/

      • Wizz racun

        Olgica
         odgovori
        15/06/2020

        Postovani,wizz nalog a samim Tim i wizz racun je otvoren na ime supruga a on ne ne zeli da leti vec 5 godina,sada da bih kupila kartu moram da kupim kartu i za njega da mi novac na wizz racunu ne bi propao (330€) ili mozda postoji jos neka mogucnost da se taj novac iskoristi?Kada su ponudili opciju da se refundira novac na wizz racun nije bilo napomenuto da vlasnik naloga mora da leti!
        Hvala

  19. Povratak

    Stefanovic
     odgovori
    31/07/2020

    Treba da cekiram kartu za povratak utorak Svedska i ne mogu? Sta da uradim? Koga da zovem?

  20. Promena leta

    Sandra
     odgovori
    20/07/2020

    Postovani, koliko puta je moguce promeniti let ako nisam kupila wizz flex

  21. Putovanje u Nemačku

    Milan
     odgovori
    16/07/2020

    Molim Vas kažite mi da li u narednim danima za putovanje u nemačku dovoljno ako se dobije saglasnost o razlogu putovanja od nemačke policije.

  22. Pitanje

    Asret
     odgovori
    28/06/2020

    Zdravo hteo sam da vas pitam ja 19 jula imam rezerva 19 jula od beograda do Brisela sa svojim pasos

  23. Malta-Beograd

    Dragan
     odgovori
    19/06/2020

    Poštovani,
    da li imate neke preciznije informacije kada će wizz air početi sa letovima Malta-Beograd? Roditelji treba da putuju. Na sajtu Wizz air stoji da se mogu uzeti karte u julu i Malta otvara aerodrom prvog jula ali Srbija nije na spisku zemalja s kojima će da uspostavi letove. Ako neće biti uspostavljeni letovi za BG da li je moguće da lete za Karlsrue pa da presedaju za Tuzlu? Jako mi je bitan brz odgovor ako je moguće? Hvala unapred na odgovoru. Pozdrav

  24. povracaj novca

    Dragan Kostic
     odgovori
    06/06/2020

    Hteo bih da pitam zasto mi novac od karte ,jos nije vracen ,obratio sam se vasoj kompaniji ,i receno mi je bice uplacen agenciji ,gde sam kupio kartu za 10-15 dana ,taj rok je prosao ,let je bio iz Bg za Dortmund 19.marta
    gde iz opravdanih razloga nisam otisao ,zbog policijskog casa ,molim za objasnjenje i realizaciju povratka novca

  25. Otkazan let

    Katarina
     odgovori
    05/02/2020

    Postovani,
    Let je trebao da bude 4.2.20 iz Niša prema Baselu(a povratni 11.2)Let je otkazan.Dobili smo mogućnost da rezervisamo prvi let koji je dostupan a to je 11.2 .Pitanje je ko nam pokriva troskove povratnog leta je se pomerio automatski za nedelju dana?? A to je 18 .2.Hvala unapred

  26. Pitanje

    Sasa
     odgovori
    27/05/2020

    Kako iskoristiti novac sa wizzair računa

  27. Letovi za Eindhoven

    Dario Zeković
     odgovori
    24/05/2020

    Poštovani, da li se zna termin obnavljanja letova na relaciji Beograd-Eindhoven-Beograd? Na sajtu Wizz air moguće je rezervisati termin 01.06-03.06.2020, da li je to sigurno da tada ima let iz Beograda i povratak nazad iz Eindhovena? Hvala unapred za pomoć i odgovor. Srdačan pozdrav

  28. Molba za informaciju

    Djordje
     odgovori
    12/05/2020

    Postovanje,molio bih vas za informaciju da li ce kompanija wizz air u junu mesecu 2020. leteti iz Nemacke ka aerodromima u Srbiji,i ako ce leteti iz kog grada odnosno aerodroma u Nemackoj u koji grad u Srbiji ?
    Hvala u napred na informaciji

  29. Senad Balic
     odgovori
    07/05/2020

    Postovani,
    Izvrsio sam rezervaciju karte i uplatio iznos preko bankovnog transfera u roku 24 sata. Medjutim jos nemam potvrdni mail da je moja rezervacija placena. Sada takodje ne mogu da nadjem svoju rezervaciju preko potvrdnog koda, kao nema rezervacije. Hvala!

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      15/05/2020

      Senade, u situacijama kao što je Vaša najčešće se dešava da neka od informacija nije ispravno uneta u nalog za plaćanje, ili da je banka izvršila transfer novca sa zakašnjenjem. U oba slučaja jedino što možete uraditi je da zatražite refundaciju sredstava od avio kompanije. Zahtev za refundaciju možete podneti na sledećoj stranici https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/

  30. pitanje

    milos
     odgovori
    15/03/2020

    Postovani, kupio sam kartu za 11.4 smer Berlin-Tuzla, te me zanima zbog novonastale Korona situacije, da li je moguce da let pomerim za naredni mesec? u tom slucaju bih polatio razliku izmedju kupljene i nove potencijalne karte

  31. Povrat

    Sanela
     odgovori
    05/03/2020

    Dobar dan htjela sam pitati dali se može otkazati let za koji je kupljena karta za sutra i dali se dobije povrat novca .Ne može se putovati radi bolesti Hvala unaprijed na odgovoru

  32. Dete 12 godina

    Dolores
     odgovori
    20/02/2020

    Postovani da li kompanija Wizz air ima mogucnost da dete od 12 godina putuje samo iz nadzor stjuardese? Naravno uz neku doplatu.

  33. Sadrija
     odgovori
    15/08/2016

    Hi,
    I booked a flight for my family from Nis (SRB) to Eindhoven (NL) for the 19th august, the problem is that i have a daughter who is 13 years old but i booked her flight wrong and the flight i booked is meant for an adult (14+) and now when i want to check in for her i can’t fill in her right age. How can i change this, we have already tried calling a call center but nothing seems to be working it just states then the number i’m trying to call does not exist, i’ve tried finding a chat where i can talk to someone or a valid e-mail adress but this is the only thing i could find.

  34. Uplata

    Mladen
     odgovori
    26/07/2016

    Izvrsio sam uplatu karte Tuzla Dortmund i Dortmund Tuzla dana 25 07 2016 sa zakasnjenjem od nekoliko minuta od isteka uplate od 24 casa,zanima me da li je prosla uplata ako sam zakasnio po isteku vremena od 24 casa.Hvala

    • Play Travel - Nikola
       odgovori
      27/07/2016

      Mladene, molimo Vas da kontaktirate agenciju pozivom našeg kontakt centra +381658728350 ili mailom na wizz@playtravel.rs

  35. Grupna karta za Ajndhoven

    Olivera
     odgovori
    26/11/2015

    Poštovani, da li nam možete pojasniti kako da kupimo karte za povrtani let do Ajndhovena u martu? U pitanju je grupa od 14 đaka i 2 profesora, a želeli smo da uzmemo karte kao grupa jer smo razumeli da u tom slučaju možemo da promenimo ime nosioca karte pre polaska. Probali smo da se registrujemo na sajt, ali ne uspeva nam nikako. Šta treba da uradimo?
    Unapred hvala.

  36. Isidora
     odgovori
    23/10/2015

    Postovani,
    Da li mogu da dobijem neki kontak telefon za wizz air kompaniju, posto su mi izgubili prtljag pre 10 dana, i niko mi ne odgovara na mail, a svi brojevi telefona koje imaju in sajtu su iskljuceni.
    Hvala

  37. Pitanje

    pajvo
     odgovori
    07/10/2015

    Postovani, rezervisao sam kartu putem online kupovine Beograd -> Larnaca, Larnaca -> Beograd. Ali zanima me koliko cigareta mogu da ponesem sa sobom. Pretrazivao sam, i na raznim sajtovima nalazio razlicite odgovore. Negde pise da mogu da ponesem 200 cigareta ( 1 karton ) dok je na drugom sajtu pisalo da moze 800 cigareta, isto tako negde pise da mogu poneti 1 litar zestine dok na drugom mestu pise 0.5l . Tako da ne znam koliko cega mogu poneti… Ako mogu poneti samo 200 cigareta ( 1 karton ) da li se to racuna koliko mogu poneti u prtljagu, i da li mogu jos dodatno da kupi par kutija vise da imam. Hvala u napred!

    • Play Travel
       odgovori
      27/10/2015

      U skladu sa međunarodnom Konvencijom o carinskim olakšicama u turizmu, u svom predatom prtljagu možete poneti jedan litar žestokog alkoholnog pića, kao i duvan u količini od 200 cigareta, naravno u zavisnosti od kontrolora na aerodormu i Vaših pregovaračkih sposobnosti ova količina nekada može i da varira :)

  38. Marijana
     odgovori
    17/09/2016

    Postovani,

    Molim za pomoc.Sredinom avgusta sam kupila karte za let Podgorica-Milan Bergamo u jednom pravcu za 26.11.2016.Pre nekoliko dana sam saznala da su od septembra letovi na toj liniji promenjeni tj da se od septembra leti za Milan Malpensa aerodrom.Interesuje me da li cu imati problema prilikom chekiranja i ukrcavanja na avion na aerodromu u Podgorici.
    Unapred zahvalna.

    • Play Travel
       odgovori
      22/09/2016

      Poštovana, molimo Vas da kontaktirate agenciju pozivom našeg call centra +381658728350 ili mailom na wizz@playtravel.rs

  39. chekiranje

    ana
     odgovori
    25/08/2015

    Postovani odradila sam kartu za 3 osobe za London
    Htjela sam chekiranje da izvrsim putem Interneta
    za 2 putnika mi je prihvatilo chekiranje a za dijete
    koje je 2003 godiste nije prihvatilo onda sam ga stavila kao
    odrasla ozoba ali opet nije prihvatilo chekiranje.
    Da li on moze da se chekira na aerodromu bez ikakvih
    problema naravno uz dodatnu naplatu.Jer sam izvrsila placanje ali samo
    njega nisam mogla da chekiram.

    Molim za sto brzi odgovor

    • Play Travel
       odgovori
      26/08/2015

      Ana, ukoliko ste prilikom kupovine avio karte odabrali opciju web check-in, moguće je sve putnike čekirati on line besplatno ukoliko ste uspešno izvršili kupovinu avio karte za sve putnike. Ukoliko nemate Boarding Pass odštampan kod sebe na aerodromu na dan puta, neophodno je da izvršite doplatu za aerodromsko čekiranje.

  40. Zamjena karata

    Putnik
     odgovori
    14/08/2015

    Kupio sam karte iz Budimpeste za Ajdhoven,let je 08.09.’15 za pet osoba,htio bih da ih zamijenim za let Beograd- Ajdhoven,isti datum. Da li je to moguce i kolika treba da se doplati?

    • Play Travel
       odgovori
      19/08/2015

      Izmena avio karte na letovima avio kompanije Wizz Air je moguća. Za svaku promenu, plaćaju se određeni penali u zavisnosti od tarife izdate avio karte. Slobodno nas kontaktirajte za bliže informacije o uslovima Vaše promene.

  41. Nove linije

    Nataša
     odgovori
    02/05/2015

    Poštovani, redovno koristim usluge Vaše kompanije, što znači da sam jedan od zadovoljnih klijenata. Zanima me mogućnost uvođenja letova sa aerodroma “Morava” u Lađevcima? Konretno, linija Lađevci-Ajndhoven?

    • Play Travel
       odgovori
      03/05/2015

      Nataša, low cost avio kompanija Wizz Air u svakom trenutku radi na proširenju destinacija na koje leti. Aerodrom Morava još uvek nije u potpunosti prilagođen za letove većih putnilkih aviona. Po navodima sa konferencije koja je održana krajem prošle godine: “Staza je bila dizajnirana za vojne vazduhoplove, koji su mnogo manje zahtevni i gabaritno su manji od kargo i putničkih aviona iz civilnog vazdušnog saobraćaja.” Takođe, još jedan od glavnih nedostaka je da terminali na aerodromimu nisu prilagođeni osobama sa invaliditetom. Preostaje nam da zajedno budemo strpljivi i nadamo se da će, kako je najavljeno, prvi let biti obavljen najkasnije do kraja 2015. godine

  42. upit

    zlatan dz.
     odgovori
    09/04/2015

    Postovani,
    Molio bih vas da mi odgovorite na sljedeca pitanja:

    Prijatelj bi kupio povratne karte za dvije odrasle osobe na relaciji AJNDHOVEN-TUZLA, sa PREVOZNIKOM” VIZAIR”. Termin polaska iz Ajndhovena je 23.06. a povratak 04.08.
    Pitanja su:
    Da li se I gdje mogu kupiti karte u ime osoba koje bi putovale
    Kako platiti gotovinom u sarajevu
    Koja bi bila cijena ZA DVIJE osobe sa aerodromskim taksama minimalnim prtljagom.
    S posovanjem,

    • Play Travel
       odgovori
      11/04/2015

      Zlatane, u ovom trenutku cena povratne avio karte u periodu od 22.06.-03.08.2015. sa svim aerodromskim taksama iznosi 189 EUR. Karte možete kupiti treće lice uz obavezne podatke iz pasoša putnika. Nažalost nemamo predstavniđtvo u Sarajevu, uplatu možete izvršiti bankarskim transferom u najbližij banci. Instrukcije za plaćanje možete pronaći ovde

  43. Pitanje

    Ifeta
     odgovori
    01/09/2016

    Postovani,molim za pomoc,
    prilikom kupovine karte od MMA Minhena do Podgorice sa kompanijom Wizz air sam napravila jedan propust naime kod cekiranja karte a prilikom unosa podataka pogrijesila sam pri unosu godine rodjenja dok su svi ostali podaci ukljicijuci i broj pasosa okej,sad me interesuje sa li ce to predstavljati problem s obzirom da je te podatke sad nemoguce ispraviti? Hvala unaprijed.

  44. Cena karte

    Aleksandra
     odgovori
    30/04/2018

    Postovani,
    da li mi mozete objasniti kako funkcionisu cene karata,tacnije,cesto putujem vasom kompanijom i ranije je vazilo pravilo ako kupim kartu par meseci ranije ona bude jeftinija.
    Sada,na primer u roku 2 nedelje sam uzela kartu na relaciji Memmingen-Beograd koja je kostala 130 evra a sada gledam za polovinu septembra ,ista relacija cena je gotovo identicna.. Zbog cega je to tako?
    Hvala unapred.

    • Play Travel
       odgovori
      03/05/2018

      Aleksandra, jako puno faktora utiče na visinu cene avio karte, jedni od najbitnijih su period putovanja (letovi u sezoni i za vreme praznika su skuplji od letovi van sezone), period kupovine avio karte (aktivne promotivne akcije avio kompanije) i broj raspoloživih mesta na traženom letu. Za najpovoljnije cene karta na letovima kompanije Wizz Air je najbolje sačekati brze promotivne akcije koje traju najčešće 24 časa. Pratite nas na društvenim mrežama ili se prijavite na nas newsletter i prvi saznajte za promotivne akcije kompanije Wizz Air.

  45. Promena prezimena

    Suad
     odgovori
    09/04/2018

    Molimo vas da mi pojasnite …rezerviso sam dvije karte sa razlicitim prezimenom …medutim dolazim iz Basela u Tuzlu radi promjene dokumenata i promjene prezimena kod supruge jer ce imati drugi pasoš pri povratku ….sta trebam uraditi ?

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      10/04/2018

      Suade, za promenu prezimena putnika na osnovu vencanog lista potrebno je da nam dostavite detelje rezervacije, kopiju starog i novog pasosa kao i vencani list na mail adresu wizz@playtravel.rs na osnovu kojeg mozemo izvrsiti ptomenu prezimena putnika u rezervaciji.

  46. elektronske karte

    Tatjana Merkovic
     odgovori
    28/11/2017

    Postovani,24.decembra kupila sam dve karte preko telefona ali ih nisam dobila .Dosad sad puno puta kupovala karte na taj nacin i nije bilo problema,odmah bi stigle elektronske karte na telefon.Medjutim ovog puta to nije slucaj.Nalazim se u Svedskoj a na sve brojeve call centra koje sam pozvala niko mi se nije javio.U cemu je problem i sta treba da uradim?Hvala!

  47. problem u vezi clanarine Wizzair Diskont cluba

    zorica lazic
     odgovori
    21/11/2017

    ja sam uplatila clanarinu 1.Marta.godinama to koristim I bila zadovoljna.morala sam promeniti imel adresu I ne mogu dobiti popust prilikom kupovine karte.mogu vam poslati stray adresu?mozete li mi pomoci

  48. Upita za pogresno ukucan datum isteka pasosa na karti

    Eldin
     odgovori
    25/09/2017

    Postovani, rezervisao sam kartu Frankfurt Tizla 06 oktobra, medjutim kad sam downloadovo kartu, vidio sam da je pogresno ukucan broj isteka pasosa kako da to promjenim???. Serijski br. Pasosa je dobro ukucan. Lijep pozdrav i unaprijed Vam se zahvaljujem.

  49. Danijela
     odgovori
    19/09/2017

    Poštovani,
    Rezervisala sam karte za dve osobe, platila ih i nisam cekirala, ali zelim da promenim samo ime jednog putnika, videla sam a sajtu Wizzair-a da mogu da promenim online, ali nikako ne mogu da nadjem kako, nalazim se u Svedskoj, mozete li nekako da mi pomognete?

  50. reclamacija

    zivic vida
     odgovori
    16/07/2017

    dali je moguce da niste hotels da primate deck od 17 todina u avion paris beograd mi sms doputovali kolima deca avignon pre polaska som isli u opstinu da izvadimo dozvolu za napustanje teritorije bez roditelja sto su nam repli nije potrebno a sada deca nisu pustena u avion u subotu 16/7 u nadi da ce doci u utorak 18/7 roditelji ih cekaju na aerodrom beograd molim hitni odgovor od vas jer neposedujete nijedan telefon gde mozemo stupiti u kontakt sa vama nas telefon u srbiji 012-556513 hvala na odgovoru

  51. rezervacija

    Dragana
     odgovori
    17/06/2017

    Postovani,
    kupila sam kartu za tri osobe. Potrebno je da se promeni datum leta za jednu osobu ali mi u sistemu izbacuje za promeu sve tri karte? Kako mogu da zamenim rezervaciju za jednu osobu. Hvala,Dragana

  52. Asim
     odgovori
    13/10/2016

    Postovani molim za pomoc imam karte sa Wizz air avio kompaniju putijem 26 oktombra za dete sam izdao kartu na stari pasos i broj pasosa sad sam izdao novi pasos za dete i dobio je novi broj pasosa moze li dete da putuje sa novim pasosem jer se ne uklapa broj pasosa u karti ista osoba je u putanju Hvala unapred

    • Play Travel
       odgovori
      15/10/2016

      Asime, potrebno je napraviti izmenu u Vašoj avio karti. Neophodno je da su svi podaci ispravni i pravilno uneti, kako biste se neometano ukrcali u avion. Molimo Vas da nam dostavite detalje avio karte i prvu stranicu važećeg pasoša putnika mailom na wizz@playtravel.rs

  53. Problem sa uplatom

    Dusan Lazarevic
     odgovori
    15/12/2016

    Postovani, kupio sam povratnu kartu za let Memmingen – Beograd pre vise od mesec dana i tek pre neki dan sam odlucio da doplatim veliku kabinsku torbu koja kosta 16 evra. Tada je kartica sa pokricem iz nekog razloga odbijena i transakcija nije kompletirana. Na strani na kojoj se nalazi rezervacija, posle toga vise nisam mogao da udjem da izvrsim uplatu drugom karticom. U medjuvremenu sam dobio upozorenje od Wizzair-a da je moj status uplate ‘pending’ i da moram da se vratim na sajt kako bih izvrsio uplatu drugom karticom jer mi je rezervacija nekompletna I da mi doslovno moze biti osporen I sam let. Kada sam se vratio, stvar je bila ista – ne mogu nikako da udjem u onlajn formular za uplatu kako bih uplatio drugom karticom. Ugaseni su bas svi linkovi na tom letu I ne mogu cak ni da se cekiram onlajn. Imam I povratnu kartu iz Srbije za Nemacku I u tu rezervaciju mogu normalno da udjem I doplacujem ili cekiram let. Let je vec 23.decembra. Probao sam da pozovem usluzni servis ali ne mogu da ga dobijem. Mozete li molim vas da mi pomognete? Pozdrav od Dusana.

    • Play Travel - Nikola
       odgovori
      22/12/2016

      Dusane, molimo Vas da kontaktirate agenciju pozivom našeg kontakt centra +381 65 87 28 350 ili mailom na wizz@playtravel.rs

      • Re:

        Dusan
         odgovori
        22/12/2016

        Postovani, hvala vam na odgovoru. U medjuvremenu sam resio problem tako sto je moja sestra iz Beograda telefonom dobila Wizzair usluzni servis i tom prilikom izvrsila uplatu pri cemu je izvrsena i korekcija na strani tako da sam posle toga uspeo da se cekiram onlajn. Veliki pozdrav od Dusana.

  54. Molba

    Putnica
     odgovori
    10/12/2016

    Poštovani!
    Imala sam kartu za 7.12,Medjutim,nisam mogla doputovati zbog zdravstvenog stanja sina sa autizmom.Zanima me da li BiH mogla dobiti povraćaj novca,ili još bolje da se taj novac prebaci na drugu kartu.Planiram da putujem,opet preko vas.
    Unapred zahvalna!

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      12/12/2016

      Poštovana, molimo Vas da nam dostavite detalje Vaše avio karte na wizz@playtravel.rs , kao i datum za koji biste izvršili promenu. kako bismo proverili po kojim uslovima je moguće izvršiti izmenu.

  55. predstavnišvo

    Dubravka Marković
     odgovori
    06/12/2016

    Imate li predstavništvo u Podgorici i gdje ako ga imate.

    • Play Travel - Dejan
       odgovori
      07/12/2016

      Dubravka, predstavnišvo u Podgorici nije otvoreno za javnost sve informacije možete dobiti pozivom našeg kontakt centra +381658728350 (viber) ili mailom na wizz@playtravel.rs

  56. MMX - BEG

    Nemanja
     odgovori
    10/11/2016

    Postovani,
    Molim Vas za pomoc vezano za rezervaciju karte preko Wizzair-a.
    Naime, cena karte se automatski poveca za 100SEK kada obelezim 2 putnika, tacnije redovna cena je 289SEK, i onda se poveca na 389SEK kada obelezim i drugog putnika. To se desava samo za let 4. Januara iz Malme-a.
    Puno pozdrava
    Hvala

    • Play Travel
       odgovori
      11/11/2016

      Nemanja, cena avio karte sa ručnim prtljagom u jednom pravcu za navedeni datum u ovom trenutku iznosi 55 EUR po osobi. U cenu avio karte su ukljucene sve aerodromske takse, ručni prtljag do 10 kg, kao i čekiranje na aerodromu. Rezervaciju avio karte možete napraviti pozivom našeg call centra +381658728350 ili mailom na wizz@playtravel.rs

  57. rezervacija

    Predrag
     odgovori
    04/11/2020

    POZDRAV KAZITE MI JA SAM POSLAO REZERVACIJU KADA SE DOBIJA INFORMACIJA O LETU.

Vaše ime
Vaš Email
Naslov komentara
Vaš komentar